Le Thi Hoang Nhu Thuy
Câp nhật mới nhất vào lúc 16:37:39 ngày 31/12/2021 bởi tác giả là Tran Xu
INFORMATION

- Full nameLe Thi Hoang Nhu Thuy
- Quốc tịchVietnamese
- Năm sinh1988-11-22
- Nơi sinhTP HCM
- Hiện tại Merchandising Manager - Chain of food stores 3Sachfood, Product Manager - Saigontel Service and Distribution JSC, Senior Merchandiser - Assortment Department at Bluefox Viet Nam, Category Supervisor - Merchandising Department at Circle K Viet Nam,
- Ngôn ngữEnglish, Vietnamese
- Kinh nghiệm11 năm
- Điện thoại0902609330
- Emailthuyhoangnhu@gmail.com
- Nơi làm việcHồ Chí Minh,
- Lĩnh vựcSản xuất,
I. THÔNG TIN CÁ NHÂN
- 1. Họ và tên *Le Thi Hoang Nhu Thuy
- 2. Ngày sinh *1988-11-22
- 3. Nơi sinh *TP HCM
- 4. Giới tính *Nữ
- 5. CMND/CCCD *12234
- 6. Nơi cấp *Hồ Chí Minh
- 7. Ngày cấp *2021-01-01
- 8. Điện thoại di động0902609330
- 9. Điện thoại cố định
- 10. Tình trạng hôn nhân
- 11. Emai *thuyhoangnhu@gmail.com
- 12. Chiều cao cm Cân nặng Kg
- 13. Mã số thuế
- 14. Số sổ BHXH
- 15. Hộ khẩu
- Xã/Phường
- Quận/Huyện
- Tỉnh/ T.phố
- 16. Nơi ở hiện tại *K26 Apartment, Duong Quang Ham St, Ward 7, Go Vap Dist, Ho Chi Minh City
- Xã/ Phường
- Quận/Huyện
- Tỉnh/T.phố
II. QUÁ TRÌNH ĐÀO TẠO( * là yêu cầu bắt buộc)
1. Trình độ học vấn (Cấp 3, Đại học, Sau Đại học)
TT | Từ năm | Đến năm | Tên trường đào tạo | Chuyên ngành đào tạo | Hệ đào tạo | Xếp loại |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | ||||||
3 |
2. Các khoá đào tạo khác (Nếu là bằng IELTS, TOEFL hoặc TOEIC ... vui lòng cho biết điểm)
TT | Từ năm | Đến năm | Tên khoá học/Chứng chỉ | Trường đào tạo | Xếp loại/ĐIểm |
---|---|---|---|---|---|
1 | |||||
2 | |||||
3 |
3. Thành tích đạt được (học bổng, các giải thưởng, vị trí bổ nhiệm ...)
TT | Từ năm | Đến năm | Thành tích | Trường đào tạo/ Nơi công nhận |
---|---|---|---|---|
1 | ||||
2 | ||||
3 |
III. KINH NGHIỆM LÀM VIỆC( * là yêu cầu bắt buộc)
Các nơi làm việc của tôi
– Manage a team of merchandising professionals to ensure that all deadlines.
– Overseeing, planning and implementation of merchandising
strategies including new launches, sales periods, sample sales, inventories,
deliveries and ensure regulatory compliance
– Assist Store Manager in leading and managing adherence to SOP and
company’s program, ensure execution of policies and standards, and hold team
accountable for store conditions and results
– Manage, execute and support planogram process to ensure products are
display in a visionary standard
– Manage, execute and support logistic process to ensure products are delivered
on time
– Collaborating with the Marketing Team to brainstorm new projects,
campaigns, and business ideas
– Assist CEO in building ERP
– Assess the improvement in retail performances using monitoring tools
(reporting/dashboards) and the analysis of the data presented
– Other duties as assigned
– Deal with overseas supplier to purchase goods and build distribution channel
in Viet Nam
– Work with logistics team in following up shipments
– Inventory controlling and propose orders as needed
– Build up price for distribution channel
– Plan rebate and promotion programs quarterly/yearly
– Work with sales team for sales plan quarterly/yearly and ensure distribution
channel
– Periodically prepare sales reports with analysis of category performance,
identify trends, and recommend actions.
– Prepare sales forecasts.
– Bases on analysis, review the product assortment, recommend changes and
modify the competitive product range to meet customers’ needs.
– Conduct market intelligence (competitions tracking) in terms of price,
assortment and promotions.
– Co-operate with accounting team to follow up credit-related matters and
rebate for customers
– Manage categories in term sales, profit, inventory, product range, …
– Make catalogs for in-charged categories every month as schedule
– Sourcing and listing new products to ensure the share of new products for
every catalog
– Deal with suppliers about the contract, promotion, delivery, products
exchange, …
– Follow up the delivery of suppliers strictly to make sure full range of products
at warehouse
– Prepare sales reports with analysis of category performance, recommend
actions every month
– Review the product assortment, recommend changes and modify the
competitive product range to meet customers’ needs.
– Co-operate with accounting team to follow up credit-related matters
– Liaise with operation to update the nearly expired products and propose
solutions.
– Analysis of the market and customer trends then plan strategies in terms of
product assortment, promotion and pricing
– Develop standardized purchasing specifications and requirements.
– Periodically prepare sales reports with analysis of category performance,
identify trends, and recommend actions.
– Prepare sales forecasts.
– Bases on analysis, review the product assortment, recommend changes and
modify the competitive product range to meet customers’ needs.
– Processes requisitions by verifying bids, costs, documentation and
authorization.
– Conduct market intelligence (competitions tracking) in terms of price,
assortment and promotions.
– Project and measure category sales and gross profit results by developing and
maintaining records of item cost, retail and gross margin dollars.
– Arrange goods delivery to stores by scheduling with suppliers.
– Work with suppliers about rental at stores (branding)
– Co-operate with accounting team to follow up credit-related matters; with
operations team to update the nearly expired products and propose solutions.
– Space management: develop plan-o-grams and implementation follow up
– Promotion planning and execution follow up
– Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
– Periodically analysis of the market, industry, competitors and customer trends
then come up with initiatives/strategies in terms of product assortment, service,
promotion and pricing
– Follow up the execution new opening stores checklist on time base on the
opening schedule.
– Work with Logistic to make sure full range of products at warehouse
IV. PHẨM CHẤT/ KỸ NĂNG ĐẶC BIỆT
Computer Skill: Microsoft Word; Excel; Power Point, Internet, Web search,
Email and Window, Spaceman, SPSS, Sap
Language Skill: Good at English
Working Skill: Proven leadership skills involving managing, developing and
motivating teams to achieve their objectives.
Personal Skill:
– Good communication and negotiating skills.
– Abilities to use computer, office programs and data analysis
– Strong analytical ability and good in data/figures
– Ability to work within Cross functional teams
– Preferred experience within the FMCG environment in relevant category.
– High responsibility in tasks
– Under pressure, ability to work independently or work with team to deadlines
and targets
– Good time management
– Good presentation and organization
Interest:
– Reading, listening, walking and singing
V. KẾ HOẠCH/ MỤC TIÊU NGHỀ NGHIỆP
VI. THƯ GIỚI THIỆU
Thư giới thiệu của những Người có ảnh hưởng đến sự phát triển nghề nghiệp và cuộc sống của tôi
Tên files |
Tên files |
HỒ SƠ ỨNG VIÊN
Tên files Lê Thị Hoàng Như Thuỳ |
VII. KẾT NỐI MẠNG XÃ HỘI
Tham khảo và kết nối các mạng xã hội của tôi (Thông tin được cung cấp khi thực hiện giao dịch với hồ sơ)
VIII. THÔNG TIN GIA ĐÌNH (Bố, mẹ, anh chị em, vợ/chồng, con)
Thông tin này chỉ cung cấp cho Nhà tuyển dụng khi ứng viên được nhận việc để làm thủ tục tại công ty
TT | Họ & tên | Quan hệ | Năm sinh | Nghề nghiệp | Điện thoại | Địa chỉ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 |