logo

Mai Hữu Thọ

Câp nhật mới nhất vào lúc 01:33:42 ngày 24/11/2021 bởi tác giả là thosantho

INFORMATION

I. THÔNG TIN CÁ NHÂN

  • 1. Họ và tên *Mai Hữu Thọ
  • 2. Ngày sinh *1992-06-16
  • 3. Nơi sinh *Đồng Nai
  • 4. Giới tính *Nam
  • 5. CMND/CCCD *98765
  • 6. Nơi cấp *Đồng Nai
  • 7. Ngày cấp *2020-01-01
  • 8. Điện thoại di động84933066645
  • 9. Điện thoại cố định
  • 10. Tình trạng hôn nhânĐã kết hôn
  • 11. Emai *huuthomai1607@gmail.com
  • 12. Chiều cao cm Cân nặng Kg
  • 13. Mã số thuế
  • 14. Số sổ BHXH
  • 15. Hộ khẩu
  • Xã/Phường
  • Quận/Huyện
  • Tỉnh/ T.phố
  • 16. Nơi ở hiện tại *630 Nguyen Van To
  • Xã/ PhườngThống Nhất
  • Quận/HuyệnBiên Hòa
  • Tỉnh/T.phốĐồng Nai

II. QUÁ TRÌNH ĐÀO TẠO( * là yêu cầu bắt buộc)

1. Trình độ học vấn (Cấp 3, Đại học, Sau Đại học)

TT Từ năm Đến năm Tên trường đào tạo Chuyên ngành đào tạo Hệ đào tạo Xếp loại
1
2

2. Các khoá đào tạo khác (Nếu là bằng IELTS, TOEFL hoặc TOEIC ... vui lòng cho biết điểm)

TT Từ năm Đến năm Tên khoá học/Chứng chỉ Trường đào tạo Xếp loại/ĐIểm
1
2

3. Thành tích đạt được (học bổng, các giải thưởng, vị trí bổ nhiệm ...)

TT Từ năm Đến năm Thành tích Trường đào tạo/ Nơi công nhận
1
2

III. KINH NGHIỆM LÀM VIỆC( * là yêu cầu bắt buộc)

Các nơi làm việc của tôi

– Effectively manage marketing, advertising and promotional activities of the product to achieve short and long term business objectives; including revenue, sales, profit and market share targets.
– Lead & develop monthly/quarterly marketing plans to raise brand aware- ness, acquire and retain consumers and drive sales.
– Identify key product content and promotion opportunities as part of the marketing calendar; work cross-functionally with the content production team to deliver results.
– Drive the delivering of business and marketing objectives of a certain brand (market share, volume, gross margin, operating profit, brand equity) – Develop long-term positioning, brand strategy and commercial plan for certain brands in Vietnam
– Own the creation of the Launching plan, Annual plan and Brand Plan
– Lead the developing and executing integrated 360 degrees marketing campaigns using most relevant and modern touch points
– Engages sales and channel marketing teams to ensure delivery of efficient brand building
– Identify and work out relevant consumer and shopper insights – Run effectively Advertising & Consumers promotions

• Be responsible for monitoring competitor movements, analyzing market trends
• Data analyst of inventory, customer research, market conditions, and competitor products & demand creation activities to identify needs
and trend for future
• Develop A&P of Marketing department in short – mid – long term by
demand creation activities, consumer program, mass media, POSM
• Project leader of Marketing campaign/promotion to enhance brand
awareness to dealers & consumers
• Develop and maintain marketing strategies to meet mission & vission
• Own the social media strategy to drive community engagement and build
brand love, setting and exceeding key targets
• Optimize digital marketing channel to foster brand awareness by sponsor,
KOL & interactive game to end users
• Stay up-to-date with digital technology trends and competitor analysis
• Close cooperation with Consumer Trade Marketing and Sales to ensure
optimal and timely brand activation support
• Create brand identity & be responsible for managing product label,
positioning & target market
• Lead social media, content production, PR & visual merchandising team to
ensure flawless implementation of marketing activities
• Identify key product content and promotion opportunities as part of the
marketing calendar; work cross-functionally with the content production
team to deliver results
• Analyze consumer behavior and look for insight through researches in
order to provide the implication for business
• Control and evaluate ATL / BTL activities to ensure effective marketing
2017 – 2021
budget compared to sales achieved

I. Sale management:
• Designing and implementing a strategic sales plan that expands compa- ny’s customer base and ensure strong presence
• Achieve the sales targets and adjust the sales strategy based on the market change
• Actively take part in trade marketing activities
• Develop and execute sales strategies in the market place
• Analyze competitor, products in the same segment
• Support GD to develop strategies for 10 product lines of paint & coating • Support sale team to expand distribution channel
• Build up the product guideline and conduct the product training, sales
orientation, market orientation for executives staffs
II. Marketing management:
• Conduct the management of all digital channels including setting strategy, execution plan
• Monitoring to build the brand & products awareness
• Develop and manage annual marketing budgets, regularly monitor expen- ditures, and prepare summary assessments and reports.
• Be responsible for managing product label

IV. PHẨM CHẤT/ KỸ NĂNG ĐẶC BIỆT

DROPSHIPPING
Amazon, shopify
CO – FOUNDER ITSWHAT4.COM
An affiliate website for cosplay and haloween costumes
FREELANCER.COM
Working oversea with some brand in fashion, hospitality and con- struction,…
BRAND IDENTITY
CMT IET CO.,LTD (paint & coating) Nam Nguyen Concrete

AWARD
Excellent Employee Award 2020 Excellent employee at SMC
Event coordinator excellent at IDG Top 5 – TVCreate contest 2013 Round 3 – Young Marketer 2013

skills
Analyse market information
Good at planning & executing marketing campaigns
Graphic design – MS office
Have good skill of communications, public speaking, presentor
Can bear working pressure and have sense of responsibility for assigned tasks

V. KẾ HOẠCH/ MỤC TIÊU NGHỀ NGHIỆP

VI. THƯ GIỚI THIỆU

Thư giới thiệu của những Người có ảnh hưởng đến sự phát triển nghề nghiệp và cuộc sống của tôi

Tên files
Tên files

HỒ SƠ ỨNG VIÊN

Tên files MAI HUU THO - TP MKT

VII. KẾT NỐI MẠNG XÃ HỘI

Tham khảo và kết nối các mạng xã hội của tôi (Thông tin được cung cấp khi thực hiện giao dịch với hồ sơ)

VIII. THÔNG TIN GIA ĐÌNH (Bố, mẹ, anh chị em, vợ/chồng, con)

Thông tin này chỉ cung cấp cho Nhà tuyển dụng khi ứng viên được nhận việc để làm thủ tục tại công ty

TT Họ & tên Quan hệ Năm sinh Nghề nghiệp Điện thoại Địa chỉ
1
2
Đang tải...

Type ID of job that you want to apply

Thông tin bạn tìm kiếm không tồn tại. Hãy chắc rằng bạn đang tìm đúng.Mã và nhập đúng cách. Vui lòng xem tại mục Trợ giúp

Xác nhận lại

Bạn muốn xác nhận CV ứng viên này đã được Nhà tuyển dụng tuyển chọn làm ứng viên?

Xác nhận hoàn thành Bằng cách nhấn nút xác nhận bạn đồng ý rằng bạn có đủ thông tin xác thực ứng viên này đã được NTD tuyển chọn làm nhân viên của họ. Thông báo đến hệ thống và NTD xác thực và thanh toán chi phí dịch vụ cho bạ. Chi tiết điều khoản xác nhận và quy định cho hành vi người dùng được nêu tại đây.
Thực hiện lệnh thành công Nhấp vào để quay lại trang trước đó

Bạn xác nhận tuyển dụng ứng viên này?

Việc xác nhận tuyển dụng ứng viên này đồng nghĩa bạn đồng ý kết thúc chiến dịch tuyển dụng vị trí này và thanh toán dịch vụ
Xác nhận tuyển dụng

Đã vượt quá hạn mức thanh toán. Vui lòng liên hệ Admin

Xác nhận lại