Mai Hữu Thọ
Câp nhật mới nhất vào lúc 01:33:42 ngày 24/11/2021 bởi tác giả là thosantho
INFORMATION

- Full nameMai Hữu Thọ
- Quốc tịchVietnamese
- Năm sinh1992-06-16
- Nơi sinhĐồng Nai
- Hiện tại Brand Manager Vietnam - GUYOMARC’H Vietnam - Archer Daniels Midland Corporation, Marketing Specialist - Map Pacific Singapore - Agrochem & Pest Management, Sale & Marketing Specialist Marketing Assistant for General Director - Noroo-Nanpao Paints & Coatings Vietnam,
- Ngôn ngữEnglish, Vietnamese
- Kinh nghiệm8 năm
- Điện thoại84933066645
- Emailhuuthomai1607@gmail.com
- Nơi làm việcĐồng Nai, Hồ Chí Minh,
- Lĩnh vựcKinh doanh, Marketing, Thương mại điện tử,
I. THÔNG TIN CÁ NHÂN
- 1. Họ và tên *Mai Hữu Thọ
- 2. Ngày sinh *1992-06-16
- 3. Nơi sinh *Đồng Nai
- 4. Giới tính *Nam
- 5. CMND/CCCD *98765
- 6. Nơi cấp *Đồng Nai
- 7. Ngày cấp *2020-01-01
- 8. Điện thoại di động84933066645
- 9. Điện thoại cố định
- 10. Tình trạng hôn nhânĐã kết hôn
- 11. Emai *huuthomai1607@gmail.com
- 12. Chiều cao cm Cân nặng Kg
- 13. Mã số thuế
- 14. Số sổ BHXH
- 15. Hộ khẩu
- Xã/Phường
- Quận/Huyện
- Tỉnh/ T.phố
- 16. Nơi ở hiện tại *630 Nguyen Van To
- Xã/ PhườngThống Nhất
- Quận/HuyệnBiên Hòa
- Tỉnh/T.phốĐồng Nai
II. QUÁ TRÌNH ĐÀO TẠO( * là yêu cầu bắt buộc)
1. Trình độ học vấn (Cấp 3, Đại học, Sau Đại học)
TT | Từ năm | Đến năm | Tên trường đào tạo | Chuyên ngành đào tạo | Hệ đào tạo | Xếp loại |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 |
2. Các khoá đào tạo khác (Nếu là bằng IELTS, TOEFL hoặc TOEIC ... vui lòng cho biết điểm)
TT | Từ năm | Đến năm | Tên khoá học/Chứng chỉ | Trường đào tạo | Xếp loại/ĐIểm |
---|---|---|---|---|---|
1 | |||||
2 |
3. Thành tích đạt được (học bổng, các giải thưởng, vị trí bổ nhiệm ...)
TT | Từ năm | Đến năm | Thành tích | Trường đào tạo/ Nơi công nhận |
---|---|---|---|---|
1 | ||||
2 |
III. KINH NGHIỆM LÀM VIỆC( * là yêu cầu bắt buộc)
Các nơi làm việc của tôi
– Effectively manage marketing, advertising and promotional activities of the product to achieve short and long term business objectives; including revenue, sales, profit and market share targets.
– Lead & develop monthly/quarterly marketing plans to raise brand aware- ness, acquire and retain consumers and drive sales.
– Identify key product content and promotion opportunities as part of the marketing calendar; work cross-functionally with the content production team to deliver results.
– Drive the delivering of business and marketing objectives of a certain brand (market share, volume, gross margin, operating profit, brand equity) – Develop long-term positioning, brand strategy and commercial plan for certain brands in Vietnam
– Own the creation of the Launching plan, Annual plan and Brand Plan
– Lead the developing and executing integrated 360 degrees marketing campaigns using most relevant and modern touch points
– Engages sales and channel marketing teams to ensure delivery of efficient brand building
– Identify and work out relevant consumer and shopper insights – Run effectively Advertising & Consumers promotions
• Be responsible for monitoring competitor movements, analyzing market trends
• Data analyst of inventory, customer research, market conditions, and competitor products & demand creation activities to identify needs
and trend for future
• Develop A&P of Marketing department in short – mid – long term by
demand creation activities, consumer program, mass media, POSM
• Project leader of Marketing campaign/promotion to enhance brand
awareness to dealers & consumers
• Develop and maintain marketing strategies to meet mission & vission
• Own the social media strategy to drive community engagement and build
brand love, setting and exceeding key targets
• Optimize digital marketing channel to foster brand awareness by sponsor,
KOL & interactive game to end users
• Stay up-to-date with digital technology trends and competitor analysis
• Close cooperation with Consumer Trade Marketing and Sales to ensure
optimal and timely brand activation support
• Create brand identity & be responsible for managing product label,
positioning & target market
• Lead social media, content production, PR & visual merchandising team to
ensure flawless implementation of marketing activities
• Identify key product content and promotion opportunities as part of the
marketing calendar; work cross-functionally with the content production
team to deliver results
• Analyze consumer behavior and look for insight through researches in
order to provide the implication for business
• Control and evaluate ATL / BTL activities to ensure effective marketing
2017 – 2021
budget compared to sales achieved
I. Sale management:
• Designing and implementing a strategic sales plan that expands compa- ny’s customer base and ensure strong presence
• Achieve the sales targets and adjust the sales strategy based on the market change
• Actively take part in trade marketing activities
• Develop and execute sales strategies in the market place
• Analyze competitor, products in the same segment
• Support GD to develop strategies for 10 product lines of paint & coating • Support sale team to expand distribution channel
• Build up the product guideline and conduct the product training, sales
orientation, market orientation for executives staffs
II. Marketing management:
• Conduct the management of all digital channels including setting strategy, execution plan
• Monitoring to build the brand & products awareness
• Develop and manage annual marketing budgets, regularly monitor expen- ditures, and prepare summary assessments and reports.
• Be responsible for managing product label
IV. PHẨM CHẤT/ KỸ NĂNG ĐẶC BIỆT
DROPSHIPPING
Amazon, shopify
CO – FOUNDER ITSWHAT4.COM
An affiliate website for cosplay and haloween costumes
FREELANCER.COM
Working oversea with some brand in fashion, hospitality and con- struction,…
BRAND IDENTITY
CMT IET CO.,LTD (paint & coating) Nam Nguyen Concrete
AWARD
Excellent Employee Award 2020 Excellent employee at SMC
Event coordinator excellent at IDG Top 5 – TVCreate contest 2013 Round 3 – Young Marketer 2013
skills
Analyse market information
Good at planning & executing marketing campaigns
Graphic design – MS office
Have good skill of communications, public speaking, presentor
Can bear working pressure and have sense of responsibility for assigned tasks
V. KẾ HOẠCH/ MỤC TIÊU NGHỀ NGHIỆP
VI. THƯ GIỚI THIỆU
Thư giới thiệu của những Người có ảnh hưởng đến sự phát triển nghề nghiệp và cuộc sống của tôi
Tên files |
Tên files |
HỒ SƠ ỨNG VIÊN
Tên files MAI HUU THO - TP MKT |
VII. KẾT NỐI MẠNG XÃ HỘI
Tham khảo và kết nối các mạng xã hội của tôi (Thông tin được cung cấp khi thực hiện giao dịch với hồ sơ)
VIII. THÔNG TIN GIA ĐÌNH (Bố, mẹ, anh chị em, vợ/chồng, con)
Thông tin này chỉ cung cấp cho Nhà tuyển dụng khi ứng viên được nhận việc để làm thủ tục tại công ty
TT | Họ & tên | Quan hệ | Năm sinh | Nghề nghiệp | Điện thoại | Địa chỉ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 |