logo

Nguyễn Trường Giang

Câp nhật mới nhất vào lúc 17:17:56 ngày 02/01/2022 bởi tác giả là Tran Xu

INFORMATION

I. THÔNG TIN CÁ NHÂN

  • 1. Họ và tên *Nguyễn Trường Giang
  • 2. Ngày sinh *1984-12-11
  • 3. Nơi sinh *TP HCM
  • 4. Giới tính *Nam
  • 5. CMND/CCCD *123345
  • 6. Nơi cấp *Hồ Chí Minh
  • 7. Ngày cấp *2021-01-02
  • 8. Điện thoại di động0938105000
  • 9. Điện thoại cố định
  • 10. Tình trạng hôn nhân
  • 11. Emai *giangnguyentruong1984@gmail.com
  • 12. Chiều cao cm Cân nặng Kg
  • 13. Mã số thuế
  • 14. Số sổ BHXH
  • 15. Hộ khẩu
  • Xã/Phường
  • Quận/Huyện
  • Tỉnh/ T.phố
  • 16. Nơi ở hiện tại *Apartment B11.1, Phú Mỹ Thuận Condominium, Phu Xuan Commune, Nha Be District, HCM City
  • Xã/ Phường
  • Quận/Huyện
  • Tỉnh/T.phố

II. QUÁ TRÌNH ĐÀO TẠO( * là yêu cầu bắt buộc)

1. Trình độ học vấn (Cấp 3, Đại học, Sau Đại học)

TT Từ năm Đến năm Tên trường đào tạo Chuyên ngành đào tạo Hệ đào tạo Xếp loại
1
2

2. Các khoá đào tạo khác (Nếu là bằng IELTS, TOEFL hoặc TOEIC ... vui lòng cho biết điểm)

TT Từ năm Đến năm Tên khoá học/Chứng chỉ Trường đào tạo Xếp loại/ĐIểm
1
2

3. Thành tích đạt được (học bổng, các giải thưởng, vị trí bổ nhiệm ...)

TT Từ năm Đến năm Thành tích Trường đào tạo/ Nơi công nhận
1
2

III. KINH NGHIỆM LÀM VIỆC( * là yêu cầu bắt buộc)

Các nơi làm việc của tôi

1) Support all project issues concerning with Operation & Management (office buildings, condominium apartments) from before Grand Opening, Grand Opening and officially operating
2) Liaise with relevant developer/consultant/main-sub contractors to receive appropriate legal documents when be handed-over from construction, planning master schedule to receive and store
3) Liaise with Tenants/Residents ‘s contractor to ensure they follow as per Tenant Handbook/Fitout Guide when do renovate in rental office/individual apartment
4) Making / updating work processes (SOPs) related to building operation management. Build common regulation if needed
5) Monitoring ensures the actual cost does not exceed the approved budget.
6) Train building management staff to ensure they master the workflow and supervise the implementation of processes
7) Support the organization of the AGM (Annual General Meetings) (annual, extraordinary) and ensure successful conferences according to approved KPIs.
8) Performing the tasks of handover to BOC (Building Owners Committee) according to the timeline in the departments’ KPIs.
9) Participate in monitoring the handling of defects
10) Together with the part of the Customer Service Department to handle complaints of residents according to the issued process to ensure that complaints are processed within the time allowed shown in the Process
11) Make sure to update the information of the building in charge by myself, provide project documents / information to the building management if necessary
12) Check the building and give feedback to the Management Office on quality of service to promptly adjust
13) Responsible to working with Regional team to launch applications, which be developed for managing PAM projects. Encourage and ensure relevant staffs using those applications for their regular duties
14) Take part in surveying new projects, which could be supplied management services by JLL (check actual situation of all system – hardware (M&E, functional room…) and software (necessary legal document, shopdrawing..)) – estimated operation cost and operation act schedule to renovate/upgrade/…existing situation

1) Running daily operating of the building
2) Manage subordinate: Chief Engineer, Sales, Account, Admin and outsource Security and Housekeeping, Landscaping and Pest control
3) Build yearly operation budget
4) Issue SOP (Standard Operating Procedure), established Tenant Handbook, FitOut Guide
5) Raise M&E maintenance daily, monthly, quarterly, yearly
6) Coordinate with contractor who in-charge with primary system: Elevator (Schindler). Chiller (Carrier), GenSet (Mitsubishi), Waste Water Treatment, Hydrant, Pump….
7) Submit monthly, quarterly, yearly report to Landlord concerning with operations of building
8) Handle all problems from Occupancy Tenant, concerning with daily operations
9) Ensure all Tenants and Management Staffs follow Operating Regulations, Fire Operating.
10) Coordinating with Local Authorized (Police of Ward, environment, fire…)

1) Operate daily duty of Chief Engineer for M&E system: Chiller (5x300ton); HAVC, Generator, Elevator, Electrical…
2) Interact with Landlord representative for emergency issue involve with M&E system.
3) Check and approved design shop drawing to renovate Owner offices
4) Contact and support Office Tenants and Residents for their troubles, concerning with repairing, etc..
5) Submit operating budget for Yearly Operations
6) Manage and evaluate staffs via KPIs
7) Set up SOP for technique sections, FO sections and making guidance for Accountant. Set up the necessary SOP for Operating Building as Security, etc… Set up interior SOP to interact together
8) Negotiate with contractors, suppliers for their services, their quotations for repair/replace items/services to match with allow standards
9) And other duties be assigned by leadership

1) Manage daily operations of building
2) Submit BOC operations budget yearly
3) Submit report monthly, quarterly to BOC and Owners
4) Control expenditure, Account operation
5) Work with contractor (Soft Services, Hard Services) to maintain smoothly operations of Condominium
6) Manage relative apartments (Technical, Accountant, Reception), outsourcing HSK, Security etc..
7) Solve all defects or complaints from Tenant daily
8) Maintain and ensure Resident be follow regulation
9) Instruct and support Tenant concerning with inside apartment
10) Keep in touch with Local Authorities (Fire Police, Local Policeman, Enviroment Police…)
11) Organize A.G.M of Owner as Law
12) Other issue concerning with Circular 02/2016/TT-BXD
13) Follow all order from Savills Head Office and Building Owner Committee

1) Support M&E issue for all projects (including: contract maintenance, take care system, propose replace items to submit by owner…)
2) Working directly with contractor to solve a big problem involve with the system : chiller, BMS building, M&E issue, another troubles…to give a solution immediately
3) Consultant and submit the Owner Solution to improve and raise effective of building system
4) Work closely with relate parties to solve Water leak issue
5) Directly perform the emergency situation (generator, electric system, chiller system, …)
6) More support issue concerning with Building (11 projects around Cresent Resident – Phu My Hung project – District 7 area)
7) Control the overall management of all aspects of the property
8) Associate running the daily operations of office buildings, serviced apartments or shopping malls; retails
9) Supervise, train and monitor all technical staffs
10) To develop, implement and monitor standard operating procedures for al staff and contractors
11) To develop, implement and monitor budgets and financial planning.
12) Work closely and build a good relationship with tenants and the landlord alike.
13) To carry out project management, income generation or cost reduction initiatives.

IV. PHẨM CHẤT/ KỸ NĂNG ĐẶC BIỆT

V. KẾ HOẠCH/ MỤC TIÊU NGHỀ NGHIỆP

VI. THƯ GIỚI THIỆU

Thư giới thiệu của những Người có ảnh hưởng đến sự phát triển nghề nghiệp và cuộc sống của tôi

Tên files
Tên files

HỒ SƠ ỨNG VIÊN

Tên files Nguyen Truong Giang

VII. KẾT NỐI MẠNG XÃ HỘI

Tham khảo và kết nối các mạng xã hội của tôi (Thông tin được cung cấp khi thực hiện giao dịch với hồ sơ)

VIII. THÔNG TIN GIA ĐÌNH (Bố, mẹ, anh chị em, vợ/chồng, con)

Thông tin này chỉ cung cấp cho Nhà tuyển dụng khi ứng viên được nhận việc để làm thủ tục tại công ty

TT Họ & tên Quan hệ Năm sinh Nghề nghiệp Điện thoại Địa chỉ
1
2
Đang tải...

Type ID of job that you want to apply

Thông tin bạn tìm kiếm không tồn tại. Hãy chắc rằng bạn đang tìm đúng.Mã và nhập đúng cách. Vui lòng xem tại mục Trợ giúp

Xác nhận lại

Bạn muốn xác nhận CV ứng viên này đã được Nhà tuyển dụng tuyển chọn làm ứng viên?

Xác nhận hoàn thành Bằng cách nhấn nút xác nhận bạn đồng ý rằng bạn có đủ thông tin xác thực ứng viên này đã được NTD tuyển chọn làm nhân viên của họ. Thông báo đến hệ thống và NTD xác thực và thanh toán chi phí dịch vụ cho bạ. Chi tiết điều khoản xác nhận và quy định cho hành vi người dùng được nêu tại đây.
Thực hiện lệnh thành công Nhấp vào để quay lại trang trước đó

Bạn xác nhận tuyển dụng ứng viên này?

Việc xác nhận tuyển dụng ứng viên này đồng nghĩa bạn đồng ý kết thúc chiến dịch tuyển dụng vị trí này và thanh toán dịch vụ
Xác nhận tuyển dụng

Đã vượt quá hạn mức thanh toán. Vui lòng liên hệ Admin

Xác nhận lại